Coś o blogu...

Ten blog powstał z myślą o kynologii.
Bardzo kocham psy.
Na zapytaj jestem

Sõbrale

czwartek, 13 grudnia 2012

Już 110 wyświetleń bloga !

Z tej okazji ogłaszam konkurs na najśmieszniejsze świąteczne zdjęcie psa :)

Zdjęcia wysyłacie na mojego maila : doggie@opoczta.pl.
Termin wysyłania zdjęć - 21.12.2012 rok.
Ogłoszenie wyników - 22.12.2012 rok.

Regulamin :
- Nie przyjmuję linków !
- Zdjęcia mogą być z neta !
- Jeśli zdjęcie jest z neta to napisz z jakiej strony !
- Zdjęcia muszą być wysłane na mojego maila !
- Jeśli wysłałaś zdjęcie to napisz w komentarzu pod tym postem !
- Jeśli pies jest twój, napisz !
- Żeby wziąć udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga !

Jak wypełnić zgłoszenie :

Nick na zapytaj - ...
Wiek - ...
E-mail - ...
Jestem obserwatorem bloga i akceptuję regulamin !

Nagrodą jest zareklamowanie twojego bloga na moim :)

5 komentarzy:

  1. Fajny konkurs ,ale nie biorę udziału :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    http://tacokochadextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli uda mi się to wezmę udział razem z bandą psów mojej babci - Bruno, Murzynkiem, Maliną i Daisy. :-)

    OdpowiedzUsuń