Coś o blogu...

Ten blog powstał z myślą o kynologii.
Bardzo kocham psy.
Na zapytaj jestem

Sõbrale

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Konkurs...

Hej :)
Nie dostałam jeszcze zgłoszeń na konkurs.
Jeśli ktoś chce wysłać to ma duże szanse na wygraną :)
Zgłoszenia można wysyłać pod tym postem w komentarzach i pod konkursowym postem, który musicie znaleźć gdzieś na dole :)
Wszystkie zdjęcia zostaną opublikowane w świątecznym poście razem z innymi znalezionymi w necie zdjęciami.
Przypominam, że pies nie musi być twój, może być z neta.
~~~~~~~~~~~~~
Nowy post jest w budowie, będzie trochę długi jak dla mnie xD
Piszcie w komentarzach czy chcecie żebym zdradziła wam o czym będzie :)
Nie mam pomysłu na następnego posta, więc piszcie w komentarzach o czym chcecie :)

2 komentarze:

  1. A my już wsłaliśmy zdjęcie :)
    Hmmm chciałabym w następnym poście wyczytać o szelkach w sensie że jakie są rodzaje?, które są lepsze?, które do czego służą?, jak cenowo wyglądają?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci na maila :)
      Bardzo ładne zdjęcie a nad pomysłem na posta się zastanowię :)

      Usuń